A fiera di u cantone 128 in linea principia da u 15 d'ottobre à u 24 d'ottobre di ogni annu ci uniscemu duie volte in a primavera (aprile) è u vaghjimu (ottobre).
Durante a 128a fiera di cantone in linea.hè una attività assai significativa per tutti l'esportatori in Cina sottu a diffusione pesante di l'ambienti internaziunali di convid-19. Ci sò assai assai clienti visitate u nostru stand in linea è cuntattateci per discutiri di l'affari. Ancu s'ellu hè a seconda volta di uperà fiera di cantone in linea questu annu.hè veramente megliu è megliu cà prima. Finu à u 24 d'ottobre, a 128a fiera di Canton in linea hè finita cù successu. Ricevemu ordini di quantità di $ 300,000 da a fiera di Canton. l'annu hà da esse operatu di novu in Cina.è benvenuti più clienti à visità u nostru stand.
in u futuru, spergu chì i mondi tornanu à a vita normale, l'affari ponu torna à u statu normale prestu.avà inseme per sparte di novu u tempu di a fiera di u cantone.
A 128th China Import and Export Fair, cunnisciuta ancu cum'è a Fiera di Canton, apre in linea ghjovi, cù u Ministru di u Cummerciu Zhong Shan è u guvernatore di Guangdong Ma Xingrui in a so cerimonia di apertura in Guangzhou, capitale di a pruvincia di Guangdong.
A cerimonia nantu à u nuvulu, presieduta da Ren Hongbin, assistente ministru di u cummerciu, includerà ancu i funzionari di i dipartimenti di u guvernu cintrali, è ancu i guverni provinciali di Guangdong è Guangzhou.
A Fiera di Canton hè una piattaforma pivotale chì prumove l'apertura di a Cina è u cummerciu internaziunale.
Appruvatu da u Cunsigliu di Statu, u Gabinettu di a Cina, u 128u CIEF hè tenutu in linea da u 15 à u 24 ottobre.
In e circustanze speciali di questu annu, a decisione di u guvernu cinese di ospitarà l'avvenimentu in linea riflette a so attitudine altamente rispunsevule per risponde à l'effetti di a pandemia di COVID-19.
A mossa aiuterà à mantene l'operazioni sicure è liscia di e catene industriali è di furnimentu glubale mentre stabilizzanu u flussu di u cummerciu esteru è l'investimentu.Hè favurèvule à prumove a più integrazione di l'area di a Baia di Guangdong-Hong Kong-Macao è di avanzà a custruzzione di l'area di a Baia.
À u listessu tempu, u furmatu in linea aiuterà ancu à coordinà l'operazioni cummerciale cù a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.Chjama per un novu mudellu di sviluppu cumplementarii "Dual Circulation" cù a circulazione domestica, o u ciculu internu di a produzzione, a distribuzione è u cunsumu, pigliendu un rolu maiò.Incuragisce un sistema cummerciale multilaterale è a globalizazione ecunomica.
Finu a data, quasi 26,000 cumpagnie da casa è straniera anu registratu cum'è espositori durante a Fiera di Canton in corso, affissendu più di 2,4 milioni di prudutti.
Intantu, i cumpratori di più di 200 paesi è regioni anu firmatu per l'avvenimentu, cercandu novi opportunità di cummerciale.
U situ ufficiale di a Fiera di Canton hè statu aghjurnatu cù servizii megliu, funzioni di piattaforma è sperienze offerte, soprattuttu in a registrazione di i cumpratori, a ricerca di prudutti è e discussioni di cummerciale in linea, anu dettu l'urganizatori.Queste migliure aiutanu à i fornitori è i cumpratori cù u so accessu, a ricerca è a negoziazione cummerciale, anu aghjustatu.
U situ web ufficiale di CIEF include e sezioni di espositori è prudutti, matchmaking globale di l'affari, espositori in diretta è e-commerce transfruntier, chì furnisce un serviziu 24 ore.
I cumpratori di u mondu sò invitati à l'avvenimentu per prumuzioni, offerte è offerte firmate nantu à u nuvulu in u mondu sanu, mentri l'imprese orientati à l'esportazione facenu un usu pienu di a piattaforma per l'espansione di u mercatu.Cusì, avvicina a cumunità cummerciale glubale più vicinu in a cooperazione, creendu più novi opportunità per sviluppi mutualmente benefizii, anu dettu l'urganizatori.
Tempu di pubblicazione: 28-ottobre-2020