Telefuninu
0086-13111516795
Chjamateci
0086-0311-85271560
E-mail
francis@sjzsunshine.com

U prezzu di l'importazione di u minerale di ferru di a Cina salta à un altu record, e misure di frenu previste

SOURCE / ECONOMIA
U prezzu di l'importazione di u minerale di ferru di a Cina salta à un altu record, e misure di frenu previste
Da Global Times
Publicatu: 07 di maghju di u 2021 14:30

Dumenica, e grue scaricanu minerale di ferru impurtatu in u portu di Lianyungang in a pruvincia di Jiangsu in Cina orientale.In settembre, u flussu di minerale di ferru di u portu hà superatu 6,5 milioni di tunnellate, un novu altu per l'annu, facendu un portu maiò per l'impurtazioni di minerale di ferru in Cina.Foto: VCG
Dumenica, e grue scaricanu minerale di ferru impurtatu in u portu di Lianyungang in a pruvincia di Jiangsu in Cina orientale.In settembre, u flussu di minerale di ferru di u portu hà superatu 6,5 milioni di tunnellate, un novu altu per l'annu, facendu un portu maiò per l'impurtazioni di minerale di ferru in Cina.Foto: VCG

L'impurtazioni di minerali di ferru di a Cina sò stati forti da ghjennaghju à aprili cù volumi d'impurtazioni chì anu aumentatu da 6.7 per centu, sustinutu da una dumanda resistente dopu a ripresa di a produzzione, spinghjendu u prezzu significativamente (58.8 per centu) à 1,009.7 yuan ($ 156.3) per tonnellata, restendu à un altu. livellu.Intantu, u prezzu mediu di u minerale di ferru impurtatu in April solu hà righjuntu $ 164,4, u più altu da nuvembre 2011, i dati cù Beijing Lange Steel Information Research Center mostra.

Mentre chì a dumanda di u minerale di ferru di a Cina ghjoca un rolu impurtante in l'aumentu di u voluminu è u prezzu di u minerale di ferru impurtatu, i sperti anu dettu chì u prezzu altu hè prubabile di esse facilitatu cù a diversificazione di e fonti di pruvisti è a trasfurmazioni versu l'energia verde.

U saltu nantu à u prezzu di a materia prima hè accadutu da l'annu passatu, ignitu da a crescita di a produzzione di l'acciaio dopu chì l'epidemie era ben cuntenuta in Cina.Da dati statistiche, in u primu trimestre, a pruduzzioni di a Cina di ghisa di porcu è azzaru crudo hà righjuntu 220,97 milioni di tunnellate è 271,04 milioni di tunnellate, crescita annu di 8,0 è 15,6 per centu, rispettivamente.

A causa di a dumanda resistente, u prezzu mediu di l'impurtazioni di minerale di ferru in April era di 164,4 dollari per tonna, un 84,1 per centu annu annantu à l'annu, secondu u calculu di Beijing Lange Steel Information Research Center.

Intantu, altri fattori, cum'è a speculazione di capitali è l'alta cuncentrazione di pruvisti glubale anu aghjustatu ancu carburante à u prezzu crescente, escalanendu a pressione di u costu di l'industria siderurgica domestica, anu dettu l'esperti.

Più di 80 per centu di l'impurtazioni di minerale di ferru di a Cina sò cuncentrati in e mani di quattru minatori stranieri maiò, cù l'Australia è u Brasile chì cuntanu un 81 per centu cumminatu di l'impurtazioni totali di minerale di ferru di a Cina, secondu i rapporti di i media.

Frà elli, l'Australia piglia più di 60 per centu di a quantità tutale di impurtazioni di minerale di ferru.Ancu s'ellu hè cascatu da 7,51 punti percentuali da u 2019 dopu à i sforzi di l'industria siderurgica cinese per diversificà e fonti di pruvisti, sò stati in una pusizione dominante.

Tuttavia, i sperti credi chì a tendenza di u saltu di u prezzu hè prubabile di esse debilitatu cù a struttura industriale cambiante in Cina, u più grande mercatu di cunsumu di u minerale di ferru in u mondu.

A Cina hà scrapped tariffi nantu à certi prudutti d'acciaio è materie prime à partesi di u 1 di maghju, cum'è parte di i sforzi per frenà u cunsumu di minerale di ferru in mezzu di i prezzi skyrocketing.

A nova pulitica, inseme cù sforzi accelerati di sfruttamentu di e mine in casa è in l'esteru, aiutanu à riduce in modu efficace a quantità di minerale di ferru impurtatu è ammansà i prezzi elevati, Ge Xin, un espertu di l'industria, hà dettu à u Global Times.

Ma cù l'incertezze rimanenti, l'esperti credi chì l'alliberamentu di i prezzi seria un prucessu à longu andà.

Sutta a sospensjoni di u mecanismu di dialogu trà a Cina è l'Australia, a superposizione di l'inflazione glubale, è ancu l'espansione di a dumanda d'oltremare sottu à l'aumentu di i prezzi di l'azzaru, u prezzu futuru di u minerale di ferru scontru più incertezze, Wang Guoqing, direttore di ricerca in Beijing Lange. Steel Information Research Center, hà dettu à u Global Times u venneri, indicà chì u prezzu altu ùn saria micca facilitatu in u cortu termini.


Tempu di post: May-10-2021