Telefuninu
0086-13111516795
Chjamateci
0086-0311-85271560
E-mail
francis@sjzsunshine.com

Introduzione à a rete di filu saldatu

Introduzione à a rete di filu saldatu galvanizatu

1. Materiale: filu d'alta qualità (filu d'acciaio à pocu carbonu).

2. Prucessu: Hè fattu da tecnulugia meccanica autumàtica precisa.

3. Features: A reta di filu di saldatura galvanizzata hà una bona resistenza à a corrosione è hà i vantaghji chì a rete di filu generale ùn hà micca.

4. Usi: Pò esse usatu in gabbie di pollame, cesti d'ova, recinzioni di canali, abbeveratoi di drenaggio, recinzioni di veranda, rete a prova di rat, coperture protettive meccaniche, recinzioni di bestiame e piante, griglie, etc., largamente usate in l'industria, l'agricultura, custruzzione, trasportu, minieri è altre industrie.

5. Classificazione: Sicondu i diversi prucessi di galvanizazione, pò esse divisu in:

(1) Rete di filu di saldatura galvanizzata à fredu: Include ancu una rete di filu di saldatura galvanizzata à freddo è una rete di filu di saldatura galvanizzata post-fredda.1 A prima rete di filu saldatu galvanizatu à friddu hè saldata direttamente in a reta cù filu galvanizatu à fredu.Ùn hà più bisognu di trattamentu di superficia è imballaggio per diventà una rete di filu saldata.2Dopu chì a reta di filu saldatu galvanizatu à friddu hè saldata cù filu di ferru à pocu carbonu è poi passata per a chimica.U pacchettu galvanizatu di reazione diventa una rete di filu saldata.

(2) Rete di filu saldatu galvanizatu à caldu: Include ancu a rete di filu di saldatura galvanizzata à caldo è a rete di filu di saldatura post-galvanizzata.L'ordine di galvanizazione è saldatura in caldu hè u listessu cum'è sopra.

Differenza principale è u metudu di discriminazione trà a rete di filu saldata galvanizzata à caldu è a rete di filu saldata galvanizzata à freddo

A diferenza principale

Hot-dip galvanizing hè di fonde u zincu in un statu liquidu, è dopu immerse u sustrato per esse plated, cusì chì u zincu forma una strata interpenetrating cù u sustrato per esse plated, cusì chì u ligame hè assai strettu, è senza impurità o impurità. difetti restanu in u mità di u stratu, è U gruixu di u revestimentu hè grande, pò ghjunghje sin'à 100μm, cusì a resistenza à a corrosione hè alta, a prova di spruzzo di sali pò ghjunghje à 96 ore, chì equivale à 10 anni in l'ambiente normale;mentre chì a galvanizazione fridda hè realizata à a temperatura nurmale, ancu s'è u gruixu di u revestimentu pò ancu esse cuntrullatu, ma relative In quantu à a forza di u plating è u grossu, a resistenza à a corrosione hè povira.I differenzi principali trà i dui tipi di rete di filu saldatu sò i seguenti:

(1) Da a superficia, a reta di filu saldatu galvanizatu in caldu ùn hè micca luminoso è tonda cum'è a rete di filu saldata galvanizzata à freddo.

(2) Da a quantità di zincu, a reta di filu saldatu galvanizatu in caldu hà un cuntenutu di zincu più altu ch'è u filu saldatu galvanizatu à freddo.

(3) Da a perspettiva di a vita di serviziu, a rete di filu saldatu galvanizatu in caldo hà una vita di serviziu più longa cà a rete di filu saldatu elettrogalvanized.

2. Metudu identificazione

(1) Fighjate cù l'ochji: A superficia di a reta di filu saldatu galvanizatu in caldu ùn hè micca liscia, è ci hè un picculu blocu di zincu.A superficia di a reta di filu saldatu galvanizatu à friddu hè liscia è luminosa, è ùn ci hè micca un picculu blocu di zincu.

(2) Test fisicu: A quantità di zincu nantu à u filu di saldatura elettricu galvanizatu in caldu hè> 100g/m2, è a quantità di zincu nantu à u filu di saldatura elettricu galvanizatu à freddo hè 10g/m2.


Tempu di post: 05-aug-2020