Telefuninu
0086-13111516795
Chjamateci
0086-0311-85271560
E-mail
francis@sjzsunshine.com

Fabricazione di unghie di filu di ferru di u gruppu Sunshine

Sè cumprate prudutti attraversu unu di i nostri ligami, BobVila.com è i so cumpagni ponu guadagnà cumissioni.
Calchì volta a pistola di unghie ùn hà micca colpitu in scena.A pistola di unghie applicà assai forza per guidà i unghie in profondità in u legnu di u quadru, perchè sè vo avete aduprà un materiale più finitu (cum'è una guaina o un plywood), a testa di u chiovu passa à volte dritta.In questi casi, l'usu di una pistola di unghie pò causà danni eccessivi, è a pistola di staple pò esse ghjustu ciò chì avete bisognu.Staples ponu penetrà i materiali più debuli senza strapparli.
Sia chì vulete appiccà decorazioni di vacanze all'apertu, mette tappeti o installà strisce di decorazione di u muru, ci sò pistole graffette chì sò indispensabili per parechji articuli di casa.Vi aiuteremu à truvà u megliu staple per voi scuntendu i stili dispunibili è e caratteristiche per truvà.
Prima di sceglie una pistola per u vostru prughjettu, per piacè capisce chì questi arnesi sò dispunibili in parechji stili.
A menu chì ùn sapete ciò chì circà, sceglite a pistola graffatrice adatta per i vostri bisogni.E considerazioni elencate quì sottu vi aiuterà à piglià una decisione informata.
U gruixu di a graffa hè misurata cù un calibre;u più chjucu u numeru, u più grossu hè a graffa.Per esempiu, una grapa di calibre 16 hè più grossa cà una grapa di calibre 18.L'specificazioni cumuni di staples general-purpose sò N ° 16, N ° 18 è N ° 20. Certi pistoli decorattivi ponu spara N ° 22 staples.In questa gamma, a graffatrice utilizerà graffette cù una larghezza di 7/32 inch à 7/16 inch è una lunghezza di finu à 2 inch.Questu ùn hè micca dì chì ùn ci hè micca eccezzioni.Fora di questi intervalli tipici, certi pistoli di graffatori specializati utilizanu grappi più grande o più chjuchi.
Una di e lagnanze nantu à i pistoli di unghie manuale hè chì sò scomodi à aduprà.E persone cù mani chjuche o impugnature debbuli spessu trovanu questi strumenti sgradevoli o difficili d'utilizà.In questu casu, staplers elettrici o pneumatici ponu esse a megliu scelta.Per fà u funziunamentu di una graffatrice elettrica, tuttu ciò chì duvete fà hè di appughjà u dispusitivu di sicurezza di punta mentre tira u grilletto cù un dito.
Una graffatrice manuale serà sempre utile in parechji prughjetti, ma a megliu graffatrice per voi pò esse una versione elettrica.Quandu si tratta di sceglie l'elettricu o pneumaticu, ci sò dui motivi.Le graffatrici pneumatiche sò spessu l'uttellu più putente per affundà graffette in materiali duri.U prublema hè chì necessitanu compressori d'aria per operare.Per d 'altra banda, a graffatrice elettrica hè solu cunnessa à a presa di corrente, ma u punch hè menu.Sè vo vulete solu fà un travagliu ligeru, allura u mudellu elettricu pò esse u megliu stapler per voi.
Arrow Fastener hà vendutu pistole graffette di alta qualità per più di 90 anni.Stu mudellu classicu hè unu di i mudelli più populari.Puderà sparisce graffette T50 ordinarie, chì facilita à truvà i fasteners ghjusti.
Questa hè a graffatrice ideale per i pruprietarii, ma hà ancu u so postu in i magazzini specializati.A so versatilità è a facilità d'utilizazione significanu chì i tappezzieri o i fabricatori di mobili ponu utilizà sta graffatrice cunfortu tuttu u ghjornu.Accoppiatu cù u fattu chì esige parechje lunghezze di staple T50, hè faciule per vede chì stu mudellu hè statu in pruduzzione per tantu tempu.
Prima di aduprà, avete bisognu di capiscenu e limitazioni di stu strumentu.Il ne s'agit pas de fixer deux morceaux de bois, quelle que soit leur épaisseur ou la longueur des agrafes.Tentativu di fà cusì pò causà frustrazione è distrazione.
A cucitrice a corona BOSTITCH hè una pistola pneumatica, chì significa chì pò correre da un compressore d'aria.Cù l'aghjustamentu di a prufundità senza arnesi è l'impugnatura overmolded per u cunfortu, BOSTITCH pò passà istantaneamente da l'ignizione sequenziale à l'ignizione di cuntattu.Veni cun un casu di trasportu convenientu per assicurà a so sicurità quandu ùn hè micca in usu, è un clip universale per cintura chì pò esse fissatu da i dui lati di a graffatrice.Utiliza graffette di calibre 18, chì varieghja in grandezza da 1/2 à 1-1/2 inch.
BOSTITCH hè una bona scelta per i DIYers chì sò appena cuminciati à simplificà u so travagliu o participà à più prughjetti.Puderà appiccà bè e strisce di bordu è di porte, è pò ancu ricuperà abbastanza materiali fini, cum'è strisce di polistirene.Ci piace ancu u disignu senza mantenimentu è senza oliu perchè impedisce a grassu di cascà da a vostra pezza.
I prublemi più cumuni cù stu mudellu sò a rottura di u pistone di sicurezza è a graffa ùn hè micca caricata bè.Questi prublemi ponu esse causati da l'errore di l'utilizatori, ma anu sempre bisognu d'attenzione.
Sè vo circate una cucitrice di custruzzione pesante, Senco hè una scelta degna.A graffatrice pò emette graffette finu à 2 pollici di lunghezza.Havi una presa di gomma overmolded per furnisce comodità è un portu di scarico regulabile à 360 gradi per impedisce l'aria di entre in a vostra faccia.
Per u travagliu pisanti cum'è u tettu è u pavimentu, Senco ùn pò esse scunfittu.I punti di 2 inch mantenenu u plywood fermamente in u locu.L'elevazione di u compressore à u puntu più altu in a gamma di pressione di travagliu di Senco assicurerà chì i grappi sò sottu à l'altezza di a superficia mentre restanu duru.Pò esse usatu in casa in ogni situ di custruzzione.
Bisogna attentu à i marmellati di carta è i capelli doppiu.L'interferenza pò rallentà u vostru flussu di travagliu, ma i triggers ripetuti ponu esse un prublema di cuntrollu di qualità.Ricurdativi chì paragunatu à travaglià in altri materiali (cum'è slats di fence), i danni causati da staples di dui colpi sò più faciuli di ammuccià nantu à superfici cum'è u pavimentu o u muru.
Divulgazione: BobVila.com participa à u prugramma cumuna di Amazon Services LLC, un prugramma di publicità affiliata cuncepitu per furnisce l'editori un modu per guadagnà tariffi liendu à Amazon.com è siti affilati.


Tempu di post: 18-Jan-2021